• Gość #212532 | 188.33.*.* 25-02-2011 21:30

    Jonkowo to wieś. Końmi trzeba jeździć. No i widziały gały gdzie brały. Ja mieszkam w mieście wojewódzkim w samym city :) Do Jonkowa jeżdżę rowerem. Podoba mi się ta górka.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • wilma #212734 | 212.183.*.* 26-02-2011 08:41

    Gosc,nie zrozumiales sensu i celu tej informacji.Biedaczysko z miasta wojewodzkiedo.

    ! - +

  • jonkowianka #212739 | 83.9.*.* 26-02-2011 08:50

    Skad sie pan urwal? z choinki? Mieszkam w Jonkowie i codziennie z dziecmi korzystamy z okejek i nie mamy najmniejszych problemow z dojazdem do pracy i szkoly szczegolnie rano jak i po poludniu okejki kursuja co kilkanascie minut. Panie Grzegorzu na drugi raz radze lepiej zaznajomic sie z tematem przed napisaniem artykulu. PS rozklady jazdy wywieszone sa na przystankach

    ! - +

  • NiKA #212862 | 88.156.*.* 26-02-2011 11:00

    a pkp pks?

    ! - +

  • NiKA #212867 | 88.156.*.* 26-02-2011 11:04

    bilet pkp do jonlkowa kosztuje 4,20 i jedzie okolo 20 minut. pks kosztuje 3,10 więc nie róbcie tragedii...

    ! - +

  • Ewa #212956 | 83.9.*.* 26-02-2011 12:26

    A ja zgadzam się z panem Grzegorzem .Dojeżdżam z Jonkowa do Olsztyna i uważam że rozkłady obydwu korporacji to są zrobione nie pod potrzeby pasażerów tylko konkurencją między sobą .A to nie oto chyba chodzi?

    ! - +

  • male wyjasnienie #212984 | 178.56.*.* 26-02-2011 12:46

    Pan Grzegorz Czykwin jest autorem zdjęcia, a nie tekstu!!! Jak macie pod tekstem podpisane, autorem jest Internauta! Ps. zgadzam się z Internautą- dojazd jest fatalny, poodkręcane siedzenia w busikach i branie 3 razy więcej ludzi do busika niż jest on w stanie pomieścić to standard!

    ! - +

  • gość #212992 | 178.56.*.* 26-02-2011 12:50

    a co do kierowców tych busików, to zachowują się oni gorzej na drodze niż znienawidzeni przez większość kierowców niektórzy przedstawiciele handlowi.

    ! - +

  • olsztynianka #213031 | 88.156.*.* 26-02-2011 13:34

    ha ha jak się chciało do Jonkowa mieszkać w domkach to chyba was stać i na transport .

    ! - +

  • eugeniusz #213064 | 83.9.*.* 26-02-2011 14:08

    ja tam codziennie jezdze w różnych porach i za kazdym razem mijam jakiegoś busa lub PKS :/ wiec autor chyba miał pecha albo za niska temperatura była albo co.. poza tym jest też stacja PKP w jonkowie... kawałek trzeba przejść.. ale jest

    ! - +

  • Pasażerka #213610 | 178.182.*.* 27-02-2011 01:16

    W pierwszej kolejności odpowiem GGGGGG. Widzę , że nerwy puszczają. Może to kierowca busika. Z pewnością słoma z butów wystaje. Widzę , że obrażanie ludzi to wszystko co potrafi. Za to Olsztyniankę zazdrośc rozpiera. Proponuję nie zabierać głosu w sprawie o jakiej nie ma pojęcia. Jonkowianko, zmienisz zdanie jak będziesz miała samodzielne dzieci, które będą wracały same w późniejszych godzinach. Cieszę się, że ktos poruszył ten temat, bo to PRAWDA. Obie korporacje bijąc się o klienta przyjeżdżają dużo przed czasem, a ludzie którzy przychodzą na czas zostają bez transportu. No cóż, obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy.Wieczorem często nie przyjeżdża żaden busik, bo kierowcy nie chce się robić ostatniego kursu. Nie dotyczy to oczywiście wszystkich kierowców, ale z pewnością większości. Zachęcam gorąco do wypowiedzi wszystkich, którzy nie raz czekali bez skutku na busa na trasie Jonkowo-Olsztyn . Czas, żeby ktoś zajął sie tym problemem. Dzięki za artykuł.

    ! - +

  • Maria #213889 | 77.112.*.* 27-02-2011 13:42

    Też mi się zdarzyło kilka razy zostać na lodzie w sobotni wieczór, a mojemu synowi "uciekała" ostatnia Okejka 10 minut przed planowanym odjazdem. Jeśli chodzi o zachowanie kierowców, to ja nie spotkałam się z niestosownym zachowaniem. Kiedyś kursował do nas autobus MPK. Podobno przynosił straty, ale mieszkańców od tego czasu przybyło i patrząc po okolicy jeszcze sporo przybędzie. Zgadzam się z autorem, że MPK, to dobry pomysł. Panie Wójcie, może się Pan jakoś z MPK dogada? Dlaczego inne gminy (dużo mniejsze) mogły się MPK porozumieć?

    ! - +

  • Rita #213960 | 77.113.*.* 27-02-2011 15:06

    Do pani Jonkowianki co z tego że są rozkłady skoro zwłaszcza w godzinach wieczornych nie są one przestrzegane? i wyrażenie "co kilkanaście minut" też jest nie zgodne z prawdą. Nie chodzi tu o godzinny poranne czy godziny szczytu bo wiadomo że kursują wtedy pksy i transport jest dostępny. Jeden z kierowców jest bardzo w porządku ale drugi często przyjezdza za wcześnie i wypiera się że tego nie robi chociaz mnostwo ludzi zwraca mu uwage... ;/ nocny autobus byłby dobrym pomysłem... Co do GGGGG nie wiem co ma grube ubieranie się do tematu ;] chodzi o to że okejka NIE PRZYJEŻDŻA więc ubiór raczej mało ma z tym wspólnego bo równie dobrze mogłoby być gorąco. Zastrzeżenia mam tylko do jednego z kierowców, drugi jest spoko ;D Ostatnio właśnie gdyby nie ten kierowca okejka nie kursowałaby przez cały weekend ;] Nie raz stałam godzine czekając na jakikolwiek autobus więc zgadzam się w całości z artykułem ;]

    ! - +

  • aaaaa #214217 | 188.146.*.* 27-02-2011 20:15

    linia MPK jest potrzebna, przynajmniej byłaby szansa, żeby dojechać do Olsztyna zgodnie z rozkładem, ale do tego potrzebne jest zaangażowanie wójta, a na to trudno liczyć; gdyby mieszkańcy się skrzyknęli to może wywarli by jakieś działania na gminie - w grupie siła

    ! - +

  • Robss #214295 | 188.147.*.* 27-02-2011 21:28

    Do GGGGG : Nie popisałeś się zbytnio inteligencją wręcz przeciwnie , widać że albo jesteś jednym z tych kierowców albo kimś z ich rodziny. Bo nie masz zielonego pojęcia o sprawie. Do JONKOWIANKI : Widocznie Pani urwała się z choinki jeżeli nie widzi pani ogromu sprawy , poza tym wystarczy przeczytać ,że chodzi głównie o busiki kursujące wieczorem i w weekendy , pani zaś pisze o tym jak to pani jeździ z dziećmi i że rano jak i popołudniu okejki jeżdżą co kilkanaście minut.Troszeczkę Zrozumienia ; ) Co do sprawy uważam że autor bardzo trafnie opisał całą sytuacje dzieje się dokładnie tak jak jest to ujęte w artykule i myślę że autobus MPK byłby najlepszym rozwiązaniem. Cóż pomysł jest ... czekajmy na realizację... Pozdrawiam.

    ! - +

  • Pani S . #214312 | 178.42.*.* 27-02-2011 21:44

    Zgadzam się . Okejki jeżdzą nie punktualnie a czasami w ogóle nie przyjeżdżają. Duo razy czekałam na okejkę , stałam 15, 20 , 30 min i się nie zjawiła , ale co zrobić trzeba czekać na zimnie . Okejki po to mają plan odjazdów i przyjazdów aby się ich trzymać a okejki jeżdżą jak chcą , jak się kierowcom zachcę to i przyjadą lecz jak się nie chce w ogóle nie zajezdżają. Raz widziałam taką sytuację , że kierowca okejki nie wracał swoją wyznaczoną trasą w Olsztynie , jechał na skróty , cóż bo tak wygodnie. Również podpisuję się pod tym aby stworzyć chociaz jedną linie autobusową . Było by po pierwsze więcej miejsca , bo bardzo dużo razy zdarza się stać w okejce w pełnym ścisku a po drugie ludzie nie musieli by obawiać się czy okejka przyjedzie czy nie przyjedzie , czy akurat dzisiaj mają szczęście czy też nie . Pozdrawiam

    ! - +

  • Gość #214548 | 88.156.*.* 28-02-2011 09:16

    Czego ludzie narzekacie???? Macie co chcieliście!!! Wszystko wam nie pasuje!!! To wy pasażerowie ciągle psy wieszacie na MPK, to wy domagaliście się na liniach za miastem okejek!!! Jakby gmina Jonkowo dogadała się z MPK to na pewno byłby tam autobus, nie duży i problemu nie byłoby. A teraz stójcie i czekajcie w nieskończoność, a matki z wózkami niech idą na piechotę!!!!!!!!!! Dobrze wam głąby. Dotyczy to też innych gmin, które szukają oszczędności kosztem innych.

    ! - +

  • Domino #214562 | 83.15.*.* 28-02-2011 09:35

    NARESZCIE! Czas najwyższy, żeby ukrócić samowolę kierowców busików. Moje dziecko , które jeździ tymi okejkami często nie ma jak wrócić z Olsztyna, zwłaszcza wieczorem. Jednak warto wspomnieć, że są też bardzo życzliwi kierowcy, którzy nigdy nie zawodzą. Wiele razy słyszałam od mojego dziecka o kierowcy zwanym "Śrubą". Nie znam nazwiska tego Pana, ale z tego co słyszę, to solidny kierowca. Nie zmienia to jednak faktu, że istnieje rywalizacja między korporacjami, co odbija się na pasażerach. Jeszcze parę słów do GGGGG. Z tym podpisem mam wiele skojarzeń. GŁUPEK, GNOJEK, GBUR. Na tym skończę, bo nie będę się zniżała do twojego poziomu, mam tylko nadzieję, że nie jesteś jednym z kierowców, bo to oznaczałoby, że któraś z korporacji sięgnęła dna. Jestem za tym, żeby pojawił się autobus MPK. Może wtedy pozostali przewoźnicy zrozumieją, że należy dbać o klienta.

    ! - +

  • Anonim #214684 | 83.9.*.* 28-02-2011 11:29

    MPK juz jeżdziło do Jonkowa linią 45.Bylo ok.Oczywiście Urząd Gminy nie był za.Jest koszmar.Busiki kursuja jak chca.W busikach syf.Wojt Gminy ma wszystkich i wszystko w nosie.

    ! - +

  • Uczennica #214710 | 81.15.*.* 28-02-2011 11:53

    Jakby Wójt nie dojechał na zebranie, tak jak ja na egzamin, toby się w Gminie kasa znalazła na "czerwoniak". Co do "Śruby", to jeden z niewielu ludzkich kierowców. Spoko gość. A niektórzy jakby specjalnie uciekali i tylko śmiech słychać.

    ! - +

  • Ewa #214733 | 83.9.*.* 28-02-2011 12:25

    MPK to nie jezdzi przez naszego KOCHANEGO wójta,a szefostwo okejek jak już się podjeło tej pracy to niech ją wykonuje solidnie.Busy z Perkoza są faktycznie zasyfione a picie piwa przez niektórych pasażerów to standart .

    ! - +

  • NOWA #214789 | 83.6.*.* 28-02-2011 13:12

    Ja też dojeżdżam do pracy do Olsztyna i nigdy nie jestem pewna czy dojadę na czas.Zgadzam się z Ewą że rozkłady obydwu korporacji są zrobione nie dla pasażerów tylko po to żeby między sobą konkurować.Mam nadzieję że to się zmieni.

    ! - +

  • Jurek #214817 | 81.15.*.* 28-02-2011 13:34

    My sobie tak możemy pogadać, ale i tak nic się nie zmieni. A o MPK to możemy sobie pomarzyć. Chyba, że Wójt się zmieni. Ale i na to bym nie liczył. Za parę dni nikt o tym nie będzie pamiętał. A szkoda. Pracuję do późna i nieraz zostawałem w piątek w Olsztynie. Temat trafiony, tylko tyle z tego.

    ! - +

  • Gość #215006 | 77.113.*.* 28-02-2011 16:24

    Zgadzam się. Okejki jeżdżą jak chcą, o ile w ogóle jeżdżą. Ścisk, mało uprzejmi kierowcy, mijanie się z rozkładem to już normalka. Fakt że ten sam problem mają inne wsie, nie tylko Jonkowo. Co nie zmienia tym samym faktu, że gdyby szanowny pan wójt robił coś więcej, oprócz pobierania państwowej pensji to ta sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej. Jesteśmy dużą gminą i skoro MPK już tu jeździło to znaczy że interes był rentowny. Od tamtego czasu mieszkańców znacznie przybyło, więc o to czy będą klienci dla MPK możemy być zupełnie spokojni. Myślę, że jeden solidny, normalnie przyjeżdżający autobus w zamian za wszystkie okejki ucieszyłby mieszkańców, więc panie wójcie do roboty, skoro dzięki nam masz kolejne kilka lat dostatniego życia.

    ! - +

  • Misiek #217106 | 88.156.*.* 02-03-2011 12:50

    Co do GGGG i jonkowianka - raczej ignorujcie, bo to są zwykłe prowokacje, popularne trollowanie. :-) Wójtowi prywaciarze na ręke, bo gmina nie musi dorzucać do interesu, w przeciwieństwie do obstawienia linii MPK. Miejmy nadzieję, że któraś z firm po prostu się "zresocjalizuje".

    ! - +

  • jonkowianka 2 #222680 | 83.9.*.* 07-03-2011 19:11

    codziennie dojezdzam do pracy i z powrotem linia 345 i perkoz. prawda jest taka iz firma perkoz jezdzi jak chce . nigdy tak zle nie bylo jak jest teraz .Wiele razy marzlam czekajac na busika perkoz .Mysle sobie ze moze znajdzie sie trzeci przewoznik ,ktory spelni nasze oczekiwania jako pasazerow . Na pochwałę zasługuję kurs linii 345 z Olsztyna do Jonkowa o godz. 4:55. Można na niego liczyć w każdej sytuacj. Panowie kierowcy są bardzo mili, nie jest to tylko moje zdanie.

    ! - +

  • pasażer #230227 | 81.15.*.* 15-03-2011 10:41

    Okazało się, że okejki z linii 345 nie jeżdżą w weekendy. Moi drodzy, zostaje tylko Perkoz. I co dalej??????

    ! - +

  • Kuba #345313 | 89.228.*.* 09-08-2011 14:18

    A nie wiem czy wiecie ale Okejka z Olsztyna do Jonkowa została zawieszona więc radził bym tak jak ja wybrać się pociągiem lub inną okejką :)

    ! - +

  • oburzony #498159 | 77.115.*.* 03-01-2012 00:03

    zrobcie cos z dojazdem tak byc nie moze aby na ranna zmiane nie bylo jak dojechac a z 2 wrucic niech pan kochany wojt podejmie sie wyzwania i pojezdzi w tym smrodzie i ciasnocie a nie siedzi na cieplej posdce .kto nam pomoze niech wruci mpk

    ! - +

  • oburzony #498160 | 77.115.*.* 03-01-2012 00:04

    zrobcie cos z dojazdem tak byc nie moze aby na ranna zmiane nie bylo jak dojechac a z 2 wrucic niech pan kochany wojt podejmie sie wyzwania i pojezdzi w tym smrodzie i ciasnocie a nie siedzi na cieplej posdce .kto nam pomoze niech wruci mpk

    ! - +

  • Jonkowianin #513453 | 88.199.*.* 14-01-2012 17:01

    Wójt Gminy ma samochód i jego ekipa też.Więc mu nie zależy czym przeciętni Jonkowianie do Olsztyna dotrą lub czym wrócą do domu.Na przyszłość w wyborach na wójta i do rady gminy głosujcie z głową,na ludzi,którzy mogą coś zrobić.Linia 345 Grześ nie kursuje z Olsztyna do Jonkowa i z powrotem.Dworzec PKP w Jonkowie zaniedbany i w opłakanym stanie.Już nie mówiąc o drodze,którą trzeba do niego dojść.W gminie żyje się jak w serialowym RANCHO. Nowość linia Perkoz zniosła ulgi przejazdowe.Byle do następnych wyborów samorządowych.

    ! - +

  • Miejscowa #515093 | 81.15.*.* 16-01-2012 09:52

    Pamiętam, jak jeździł mpk. Wygodnie było i na czas. Teraz więcej jest mieszkańców, a z dojazdami gorzej. W niedziele nie ma co wybierać się do Olsztyna, a Wójt głuchy na żale. Byle do wiosny.

    ! - +

  • Jonkowianin #531760 | 88.199.*.* 27-01-2012 13:57

    Minie niedługo rok od powyższego artykułu a w Jonkowie i tak nic sie nie zmieniło na lepsze w spawie komunikacji...

    ! - +

  • Jonkowianin #548779 | 88.199.*.* 07-02-2012 21:40

    I co wójcik rządzi...Rozdzielił już prace interwencyjne na nowy rok 2012...Orły pierwsze na liście...Sokoły z Jonkowa zamykają listę.Cieszcie się?

    ! - +

  • powiatowy #555891 | 79.162.*.* 12-02-2012 20:13

    A w dupach to się wam nie poprzewracało? To są prywatne firmy przewozowe. To tak samo jakby wójt zaglądał wam do sypialni i próbował ustawiać meble. Zastanówcie się czasem co piszecie. Nikt normalny nie będzie też płacił po 10-20 tyś dla MPK bo to rocznie jest ponad 100 tyś. Barczewo jest większe od takiego Jonkowa i wycofało się z mętnej oferty MPK.

    ! - +

  • gienek #555898 | 79.162.*.* 12-02-2012 20:16

    A ludziska sami sobie winni. Bo jeździło dużo PKS-ów ale woleli 10 groszy taniej pojechać zapchaną po brzegi okejką mimo, że PKS-a mieli pustego 10 minut później. A teraz jak polikwidowali PKS-y to nagle lament, że nie ma czym dojechać. Trzeba było myśleć przed (szkodą) a nie po.

    ! - +

  • powiatowy #557666 | 178.56.*.* 13-02-2012 20:49

    do Jonkowianina: Ty nawet bladego pojęcia nie masz jakie połączenia są z Jonkowa do Olsztyna bo sam tyłek wozisz samochodem. Skoro tak się przejmujesz losem dojeżdżających to proszę podaj godziny odjazdów PKS-ów, okejek i pozostałych busów z Jonkowa i kursów powrotnych z Olsztyna. A swoją drogą to chyba lepiej żeby zatrudniali ludzi na interwencje niż promowali rozdawnictwo poprzez ośrodek pomocy społecznej.

    ! - +